Fagforbundet Ungdom lanserer ny nettside!

På de nye nettsidene kan du lese om at Fagforbundet er tilstede på Facebook, boligkampanjen til Fagforbundet Ungdom, hvordan fagforeningskamerater i andre land blir behandlet og mye mer. Du kan også finne kontaktinformasjon til ungdomstillitsvalgte i hele landet og lese mer om Fagforbundet Ungdoms standpunkter og arbeid med en rekke saker.

Det er viktig for oss at sidene fungerer så godt som mulig for både medlemmer og ikke-medlemmer. Derfor: synes du noe mangler? Har du ideer eller tips til hva vi kan skrive om? Send inn til ungdom@fagforbundet.no eller benytt deg av forslagskassa på siden.

Fagforbundet Ungdom gir også ut et eget medlemsblad, kalt Ujoli. Kjenner du noen som har en spesiell jobb, hobby eller interesse? Noen som gjør noe viktig for lokalsamfunnet? Et spennende prosjekt som foregår der du bor? Send oss et hint om dette, vi kommer gjerne ut og lager reportasjer. Sitter du med en skribent i magen og gjerne vil ha dine tanker på trykk? Nøl ikke, send inn tips, tekst eller ideer til ujoli@fagforbundet.no

Vi håper du blir fornøyd med de nye nettsidene!