Velkommen til Fagforbundets VA-konferanse!

Vi tar opp noen av utfordringene VA-sektoren møter i forbindelse med klimaendringene, og vi tar opp en del spørsmål som angår arbeidsmiljøet.

Det har gått to år siden forrige konferanse, som var en stor suksess. Da la vi stor vekt på drikkevannet og vannverkene. Denne gangen har vi snudd litt på flisa, og prioriterer tema tilknytta avløp og renseanlegg. Vi håper å få like fornøyde deltakere i denne omgangen. Programmet er sammensatt og skulle by på noe for enhver.

Konferansen åpner med lunsj klokka 11.00 den 9. juni og slutter med lunsj klokka 12 den 10. Felles middag med god mat og godt drikke er inkludert i deltakeravgiften.

Rammeprogrammet finner du til høyre på denne siden. Fullstendig program med kjøreplan blir lagt ut etterhvert.

Vi har plass til 110 deltakere denne gangen. Først til mølla blir først malt!

Konferansen finner sted i Fagforbundets lokaler,Keysersgate 15 i Oslo.  (Klikk her for å se kart.)

Overnatting er bestilt på hotell like i nærheten. Deltakeravgiften er kr. 2100,- som inkluderer overnatting, to lunsjer og en middag. De som bor i Osloområdet (eller vil benytte egne overnattingsmuligheter) har mulighet til å bestille plass uten hotell.

Klikk på linken under for å melde deg på konferansen. Vel møtt!

Aktuelle dokumenter