Medlemsmøte på Betanien
Medlemsmøte BetanienPå initiativ fra Fagforbundet Bergen sine tillitsvalgte ved stiftelsen Betanien arrangerte Fagforbundet Bergen i dag medlemsmøte i kantinen. Nærmere 30 medlemmer var møtt frem.

Fagforbundet Bergen spanderte pizza og drikke på de fremmøtte, mens kokkene på kjøkkenet hadde bakt deilige kaker og lagt kaffe som vi kunne nyte under møtet.

Hovedtillitsvalgt Ingunn Nilssen ønsket alle hjertlig velkommen, og håpet at medlemmene satte pris på initiativet som de tillitsvalgte hadde tatt.

Nestleder i Fagforbundet Bergen, Ørjan Myrmel startet med å presentere Fagforbundet og fagforeningen som organiserer de ansatte ved Betanien. Han gikk igjennom de medlemsfordelene vi kan tilby, blandt annet av vi har en egen fagforeningshytte på Kvamskogen. Han presenterte også hva seksjonsarbeidet i fagforeningen og forbundet gikk ut på, og oppfordret alle som hadde gode ideer om å ta kontakt med sin tillitsvalgte eller fagforeningskontoret slik at vi i felleskap kan forsøke å få til et enda bedre tilbud til medlemmene. Her kan du lese mer om hytten vår

Deretter fikk Knut Berntsen og Arnt Gunter Dietel fra Sparebank1 resten av møtet til å presentere medlemsfordelene vi som Fagforbundsmedlemmer har gjennom LO Favør. Som vanlig ble det masse spørsmål fra medlemmene rundt dette med forsikringer.

Tilbakemeldingene vi fikk fra de fremmøtte var at de satte pris på initiative til sine tillitsvalgte.

Under her kan du se bilder fra dagen