SpareBank 1 åpner forsikringskontor i Hordaland og Sogn & Fjordane

Informasjonsavdelingen 15/06/2007

SpareBank 1 sier opp avtalen med Sparebanken Vest fordi banken etablerer konkurrerende forsikringsselskaper sammen med tre andre banker. Medlemmer i Fagforbundet vil fortsatt ha sine forsikringer gjennom SpareBank 1 og LOfavør.

Det vil ikke skje noen endringer i forsikringene for Fagforbundets medlemmer. Medlemmer i Hordaland og Sogn og Fjordane får tilsendt ny kontaktinformasjon fra LOfavør etter sommeren.

SpareBank 1 leverer forsikringsordningene til LOfavør, mens Sparebanken Vest betjener LO-medlemmene til daglig. SpareBank 1 sier nå opp avtalen med Sparebanken Vest og etablerer egne service- og salgskontor for skade- og livsforsikring i Hordaland og Sogn og Fjordane. Fra dette nye forsikringsmiljøet, vil totalt 25 medarbeidere betjene LO-medlemmene og andre kunder i disse to fylkene. I tillegg vil SpareBank 1 øke sin tilstedeværelse i denne delen av landet.

Alle LO-medlemmer i Hordaland og Sogn & Fjordane vil fortsatt ha sine gode forsikringer gjennom LOfavør og SpareBank 1. LO-medlemmene trenger ikke å foreta seg noe. Alle LO-medlemmer i disse to fylkene vil få tilsendt ny kontaktinformasjon som skal benyttes når de har behov for endringer i eksisterende forsikringer, kjøp av nye LOfavør-forsikringer eller har spørsmål om fakturaer og lignende. Vi understreker at forsikringene løper som vanlig.

Medlemmer som har spørsmål om sine forsikringer kan ringe LOfavør på 815 32 600 eller se http://www.lofavor.no/

Les mer på SpareBank 1