SpareBank 1 avslutter samarbeid med Sparebanken Vest
LOfavør kort Dine forsikringsavtaler i SpareBank 1 Skadeforsikring AS og SpareBank 1 Livsforsikring AS fortsetter som før. Dette gjelder både Kollektiv hjemforsikring og andre forsikringer du har gjennom LO-favør.

SpareBank 1 avslutter samarbeidet fordi banken har valgt å starte konkurrerende forsikringsselskaper. SpareBank 1 overtar nå ansvaret for betjeningen av privatpersoner, bedrifter og organisasjoner som tidligere har hatt kontakt gjennom Sparebanken Vest. Kunder i SpareBank 1 skal fortsatt henvende seg til sin bank angående forsikringer.

Har du forsikring gjennom Sparebanken Vest?

SpareBank 1 Forsikring har opprettet et nytt forsikringskontor. Nærmere 20 medarbeidere er ansatt i Bergen for å betjene skade- og livsforsikringskundene. Fra nå av må du benytte et nytt telefonnummer når du vil oppdatere forsikringene dine i SpareBank 1, eller har behov for informasjon om forsikringsforhold.

Kontaktinformasjon til regionskontor SpareBank 1 Forsikring er:

Telefon:

E-post:

forsikringvest@sparebank1.no

Postadresse:

Postboks 2070, 5817 Bergen

Åpningstider:

Mandag – fredag 08.00 - 21.00

Lørdag 09.00 -16.00

Forsikring på nett

Har du benyttet vår nettforsikringsløsning via nettbanken til Sparebanken Vest, må du nå gå inn via våre nettsider
Gjelder det skade går du til forsikringstjenesten
Gjelder det liv/pensjon/sparing gå til spare- og pensjonstjenesten

På sidene får du beskjed om å benytte Bank-ID eller bestille nytt passord. Passordet kan benyttes på begge tjenestene.
Ta gjerne kontakt om du har spørsmål, regionskontoret i Bergen ser frem til å hjelpe deg!