Nytt informasjonsskriv
Da forsøker vi å komme inn i rutinen med å sende ut informasjonsskrivene på fredager igjen. Derfor to skriv denne uken J

”Unntakstilstand”  her på kontoret
På mandag får vi 1.tilbudet fra arbeidsgiver i kapittel 4 forhandlingene. Forhandlingene vil pågå frem til 15. oktober, og i den perioden ber vi om forståelse for at vi kan være vanskelig nå på telefon og på kontoret.

NAV-konferansen 2008
9. - 10. oktober i Fagforbundets lokaler i Keysersgt. 15. Det er fremdeles noen få ledige plasser. Vi åpner nå for en direkte påmelding, men den må skje innen onsdag i neste uke. Vi ser gjerne at det kommer flere som arbeider på NAV-kontorer ute i kommunene. Fagforbundet dekker reise og oppholdsutgifter. Det er først til mølla prinsippet som nå gjelder. Vi kan ikke garantere at alle blir med.  Påmelding til Inger Knarud på e-post
inger.knarud@fagforbundet.no Det vil bli gikk forløpende tilbakemelding på om dere er kommet med eller ikke

LO’s medlemsdebatt er startet
Det er bare å trykke på ”debattbildet” nederst på dette skrivet så kommer du rett inn på debattsidene. Vi oppfordrer alle våre tillitsvalgte og medlemmer til å delta.

Tillitsvalgtskolering
Vi håper å komme i gang igjen med 4-timerskursene nå etter de lokale forhandlingene. Denne gangen er det tillitsvalgte på Byrådsavdeling Helse og Omsorg vi vil kalle inn. Vi er også i gang med planleggingen av nettverskmøte for tillitsvalgte innen Byrådsavdling barnehage og skole.

Invitasjon til LO Favør-torg
LO i Hordaland inviterer til LO Favør-torg på Folkets Hus/Kongressenteret tirsdag 7. oktober kl. 1200-1500.

Der vil det bli mulighet til å møte alle LO Favør-leverandørene.  Les mer på

Påmelding innen 30. september til hordaland@lo.no  eller tlf. 55309200

Vi minner om Fagforbundet Hordaland sin egen kursside som du finner ved å trykke her