MedlemsmøtetSMEKK FULLT I RÅDHUSKANTINEN

Rådhuskantinen i Bergen var (som vanlig) smekk full da fagforeningene i Bergen innviterte til medlemstreff i forbindelse med Fagforbundsukene 2008. Over 120 medlemmer møtte opp denne torsdagskvelden for å få med seg informasjon om forsikring, medlemsdebatt og yrkefaglig informasjon foruten kultur.

I løpet av dagen har flere arbeidsplasser i Bergen fått besøk av tillitsvalgte som har vært rundt og snakket med medlemmer og delt ut informasjon om Fagforbundet. Dette er en del av Fagforbundsukene 2008 som nå pågår rundt om kring i hele landet.

I den forbindelse arrangerte fagforeningene i Bergen i kveld medlemstreff i Bergen rådhus.

Gerd Eva Volden  - seksjonsleder for kontor og administrasjon i Fagforbundet fortalte om Fagforbundets yrkesfaglige arbeid. Christopher Beckham orienterte om LO sin medlemsdebatt - et godt arbeidsliv. Etter en halv time fikk vi servert pizza og brus, og mens forsamlingen spiste og koste seg gikk Knut Berntsen fra Sparebank1 igjennom forsikringene som følger med medlemskap i Fagforbundet, og andre forskringer som tilbys LO medlemmer.

Kvelden ble avsluttet med en quiz og et kulturelt innslag. Det kulturelle innslaget var det to jenter fra Fyllingsdalen teater som heter Regine Forthun og Benedicte Tvedt Pedersen som stod for.

Vi må få takke Mia og Haldis som har stått for mesteparten av arbeidet med dette medlemstreffet. Under her kan du se bilder fra møtet.

Kantinen begynner å fylles opp

Medlemstreff i rådhuskantinen

Disse ser fornøyde ut :-)

Gerd Eva får overrakt en gave av Mia