Vil Du Lære mer om LO - FAVØR

Som medlem av et forbund tilsluttet LO, får du LO favør kortet.Detter gir deg fordeler som billigere bank- og forsikringstjenester, gunstige tilbud på strøm, drivstoff, telefon, ferier og mye mer.

Vi inviterer alle unge LO medlemmer i Hordaland til kurs om lo favør.

Hvem kan melde seg på?
Ungdomskontakter, unge tillitsvalgte og interesserte medlemmer.

Hvor og når?
Vi begynner fredag 28. November kl. 10:00 og holder på til lørdag 29. November kl. 14:00. Kurset blir holdt på Park Hotell på Voss.

Transport?
For de som er fra Bergen vil det bli felles transport, vi reiser med tog til Voss fra Bergen kl. 07:58, så alle må møte på tog stasjonen seinest kl. 07:45. De som ikke kommer fra Bergen må ordne med egen transport, men vil få dekket kjøregodtgjørelse etter AOF sine satser og eventuelle andre utlegg. HUSK Å TA VARE PÅ KVITTERINGENE!

Penger…
LO favør dekker alle utgiftene for reise og opphold under kurset. Vi ber om at du søker avdelingen din om å få dekket tapt arbeidsfortjeneste på fredagen dersom du har det. Dersom dette ikke skulle la seg gjøre, vil LO favør dekke tapt arbeidsfortjeneste etter AOF sine satser (se vedlegg). Husk å fylle ut dokumentasjon for tapt arbeidsfortjeneste og ta dette med på kurset.

Husk å søk permisjon hos arbeidsgiver dersom du må ta fri fra jobb!

BLI MED DU OGSÅ!   FRISTEN FOR PÅMELDING ER 10. NOVEMBER

Faks. 55 30 92 01