info_2009_12.pdf 62.3 kb (PDF)

Gratis personalseminar i Oslo 15. juni 2009
Seksjon kontor og administrasjon skal holde et seminar om personalforvaltning mandag 15. juni kl. 1000 - 1600 i Oslo. Seminaret retter seg spesielt mot ansatte i personalstillinger, ledere, tillitsvalgte og studenter. Seminaret er gratis og deltakerne får dekket reiseutgifter. Det blir også servert gratis lunsj. Søknadsfristen er 5. juni, men det er plassbegrensning på 30 deltakere. Her gjelder det å være først til mølla. Les mer på her på Fagforbundets sider

1.mai 2009
Vi ønsker å takke alle som stilte opp under Fagforbundets faner og paroler på 1. mai i år. Spesielt hyggelig var det at så mange var tilstede også under lunsjen i rådhuset. Fullt hus i kantinen er det mange år siden det var.

En mastergrad i kommunalt regnskap er født
MPA-spesialiseringen er utviklet av Fagforbundet i samarbeid med bla Høgskolen i Hedmark. Tilbudet er spesielt utviklet for personer med erfaring fra økonomiarbeid i kommuner, fylkeskommuner og annen offentlig virksomhet som ønsker å utvikle sine kunnskaper i økonomifag, organisasjon og ledelse. Les mer her

Årets Samspillkonferanse
Årets Samspillkonferanse for sykepleiere, hjelpepleiere, omsorgsarbeidere og helsefagarbeidere arrangeres 19. - 20. oktober 2009 på Thon Hotel Oslo Airport ved Gardermoen. Invitasjon og program kommer i juni. Les mer her på Fagforbundets hjemmesider

6 timers dagen Bergen Hjemmetjenester
Saken omkring fortsettelse av 6 timers dagen i Bergen Hjemmetjenester KF var oppi i Finanskomiteen onsdag 6 mai 2009. Fagforbundet hadde der deputasjon ved vår hovedtillitsvalgte på Bergen Hjemmetjenester Marit Bergesen. Vi vil komme tilbake med evt informasjon ifbm bystyrebehandlingen senere i mai.

Samling for de som ønsker å ta fagbrev i Barne og ungdomsarbeiderfaget
Det vil være en samling for de som ønsker informasjon om hvordan ta fagbrev som Barne og Ungdomsarbeider i rådhuskantinen 19. mai klokken 1730.Frist for påmelding er tirsdag 12.mai 2009 til
Elsa Heradstveit

LO kongressen