INFORMASJON OM HYTTEN  VÅR

Hytten eies av Fagforbundet Bergen avd. 282. Bruksberettigete er medlemmer av nevnte fagforening samt tidligere medlemmer av KKF, i tillegg til medlemmer av NTL-Skatt Vest avd. Hordaland.  Beliggenheten er ideell. Om sommeren byr Eikedalsvannet og turterrenget rundt på interessante og fine naturopplevelser.   Skisenteret gjør Eikedalen til et sentralt utgangspunkt om vinteren.

Vi disponerer 5 parkeringsplasser like ved hovedveien, på høyre side når du kjører inn på plassen.

Hytten har 22 sengeplasser fordelt på 5 rom.  Disse er utstyrt med termodyner og puter.  Laken, dyne- og putetrekk, eventuelt soveposer må medbringes.  Ellers er hytten utstyrt med stort kjøkken i 1. etg., med bl.a. kjøleskap, dypfryser og kaffetraktere samt komfyr med stekeovn, og er for øvrig fullt utstyrt.  I tilknytning til kjøkken ligger hyttens spisesal. I kjelleren finnes dusjer og toaletter. Båt ligger i naustet.

Nøkler m.v. fås ved henvendelse til Bjørn Sagstad, kemnerkontoret, kontrollavdelingen 5. etg.  Nonnesetergaten 4. Telefon  53 03 08 55 - mobiltlf.  994 14 089

HYTTESTYRET
Overnattingsprisene på hytten er for tiden følgende:

Ordinært           Vinterferie/påske

Medlemmer  AVD.282/Skatt-Vest               kr. 60,-                 kr. 100,-
Medlem m/ektefelle/samboer                       “ 100,-                      150,-
Medlemmers barn, 3-18 år                            "   30,-                       50,-
Ikke medlemmer                                            “ 100,-                     150,-
Ikke medlemmers barn                                     50,-                       75,-
Lag/organisasjoner                fredag-søndag kr. 3.500,-
                                                lørdag-søndag    2.500,-