Tariffmøte SKA gjennomført
Fagforbundet Bergens første seksjonsmedlemsmøte ble gjennomført i ettermiddag da seksjon kontor og administrasjon avholdt sitt tariffmøte. God diskusjoner preget møtet, både karriereveier, pensjon stod på deltakernes dagsorden utenom det rent kronemessige
.

Møtet ble avholdt i Rådhuskantinen i Bergen, og seksjonsleder Tonje Knutsen kunne ønske de fremmøtte velkommen til møtet. De som trodde dette bare skulle dreie seg hvor mange kroner vi skulle kreve neste år ble skuffet. Nå vet vi av erfaring at dette er det selvsagt ikke noen av våre medlemmer som tror. Debatten dreide seg om pensjon, pensjonsutfordringer, karrieremuligheter og etter og videreutdanningsmuligheter.

I pausen ble det servert pizza fra Peppes og maten falt i smak.

Utenom de tariffkravene som vår fagforening sine delegater skal ha med seg inn til Ulvik senere i måneden, så ble det diskutert hva medlemmene har som ønsker av yrkesfaglige tema fremover, og hva seksjonen skal engasjere seg i. Seksjonsleder Tonje Knutsen fikk med seg mange gode tips og råd som seksjonsstyret kan arbeide med fremover.

Helt til slutt på møtet fikk SKA styret i fullmakt å velg en valgkomite som skal innstille til nytt seksjonsstyre på seksjonskonferansen i desember.

Noen bilder fra møtet
SKA leder Tonje Knutsen